We help the world growing since 2012

SHIJIAZHUANG TUOOU CONSTRUCTION MATERIALS TRADING CO., LTD.

Perchè u guvernu prumove a custruzione prefabbricata

   Cù l'aghjustamentu di a pulitica industriale naziunale, a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industria di a custruzione hè diventata inevitabbile, è u sviluppu di edifizii prefabbricati hè ancu inclusu in a pulitica naziunale di prumove vigorosamente u sviluppu.

L'incarnazione concreta di a pulitica di custruzzione "adatta, ecunomica, verde è bella": hè un mezzu impurtante per risparmià energia è risorse, riduce a contaminazione di a custruzione, migliurà l'efficienza di a produzzione di u travagliu è u livellu di qualità è di sicurità, prumove a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu è sustinibili. sviluppu di l'industria di a custruzzione, è risolve a capacità eccessiva.

U rapidu sviluppu di l'edifizii prefabbricati hà più vantaghji di l'edificazioni tradiziunali, è hà prumuvutu vigorosamente u prucessu di sviluppu di a sucità umana.

1. L'alloghju Tecnulugia

Simply speaking, custruzzioni di assemblea hè a pruduzzioni di fabbrica di parti, cumpunenti in u situ per a stallazione cumminata di decorazione.

Tutti i moduli sò fabbricati in fabbriche intelligenti è dopu stallati direttamente in situ.

2. Prutezzione ambientale

Ùn aduprate micca u brique sinterizzatu, ùn distrughjenu micca a terra cultivata. L'usu basicu di l'operazione secca, risparmià e risorse d'acqua à u stessu tempu ùn pruduce micca i rifiuti di custruzzione, ùn dannu micca l'ambiente.

  1. Bella è stylish

 

L'edifiziu prefabbricatu hè adattatu per a custruzzione di edifizii d'acciaio ligeri di diversi stili, cum'è stile americanu, stile cinese, stile mudernu è casa di legnu, cù forme belle è variate, chì ponu risponde à i bisogni di stile architettonicu di cultura, regione, industria è assai altri fattori in a custruzzione di e cità caratteristiche.

 

Villa d'acciaio leggera, cunnisciuta ancu cum'è alloghju struttura d'acciaio ligeru, cum'è un tippu di produzzione principale di edifiziu prefabbricatu, cunnisciutu ancu alloghju struttura d'acciaio ligeru, hè assemblatu da novi materiali. U so materiale principale hè fattu di striscia d'acciaio galvanizzata à caldu da laminazione à fretu. sintesi tecnulugia di chiglia azzaru ligeru, dopu à calculu precisu è sustegnu ausiliari e cumminazzioni, à una capacità di cuscinetti raghjone, à rimpiazzà a casa tradiziunali.

 

Ville d'acciaio ligeru anu e seguenti caratteristiche:

Caratteristica 1: resistenza di scossa di villa in acciaio ligeru

A causa di u pesu ligeru di a struttura d'acciaio ligera, e proprietà di i materiali metallici è a forma di a struttura di muru di taglio necessariu determinanu a prestazione sismica naturale di u sistema di struttura d'acciaio ligeru.

Quandu l'intensità sismica hè 9 magnitude, pò risponde à u requisitu di ùn colapsà.

Caratteristichi dui: villa d'acciaio ligera à u ventu

A chiglia d'acciaio ligera hè strettamente cunnessa cù a fundazione per via di bulloni di espansione è di parti di estrazione, è a carica di u ventu pò ghjunghje à u nivellu 12 tifone (1.5KN/).).

Caratteristica trè: isolamentu acusticu di villa in acciaio ligeru

Volume d'isolamentu acusticu di u muru45 dB

Pressione di u sonu d'impattu di u pianu70dB Insulazione termica Sicondu i bisogni di a zona climatica glubale, u spessore di a capa d'insulazione termale di u muru esterno è u tettu pò esse cambiatu arbitrariamente.

Rendering di villa d'acciaio leggera in stile europeu di u sicondu pianu

Quattru caratteristiche: a cunservazione di u calore di a villa in acciaio ligeru

Attraversu a cumminazzioni di a preservazione di u calore è l'insulazione di lana di fibra di vetru è di diversi pannelli di mantenimentu, a pruprietà di preservazione di u calore hè trè o quattru volte di u cimentu di brique.

Features cinque: a prutezzione di l'ambienti villa d'acciaio ligeru

Acciu riciclabile ecologicu, legnu, plastica 80% -90% ponu esse riciclati

Feature sei: sicurità di villi azzaru ligeru

Villa azzaru Light hè un edifiziu permanente è stanza di bordu di culore, stanza di attività hà a vita di serviziu di serviziu diffarenza essenziale.

USI:

Case rurali autocostruite, cortili quadranguli, nova custruzzione rurale, rinnuvamentu di vechji case, aghjustendu pavimenti; Case in zona scenica, case in casa, villaggi di vacanze, campeggi;

Kindergarten, appartamentu, alloghju, spitali, edifici d'uffizii;

Scatola di sicurezza, edicola, toilette ecologica, ecc

 

图片4

 


Tempu di post: Jul-08-2021