We help the world growing since 2012

SHIJIAZHUANG TUOOU CONSTRUCTION MATERIALS TRADING CO., LTD.

Trè cù l'acciaio

Cuntandu circa u 60% di l'attività tutale in u mercatu di l'acciaieri strutturali di u Regnu Unitu, u settore di l'edificazioni industriali à un pianu hè statu estremamente dinamicu per l'ultime duie decennii è mostra pocu segnu di tailing.

Questi edifici anu una varietà di usi, cumpresi attelle, fabbriche èpunti di venditaper citarne uni pochi, ma a maiuranza sò custruiti cum'è magazzini di distribuzione, chì sò comunmente chjamati "cappa".

L'acciaio strutturale hè a suluzione di framing favurita per u centru di distribuzionecustruzzione, cù una quota di mercatu chì supera u 90%.Steel offre una quantità di benefici, cum'èvitezzadi custruzzione è a capacità di creà in modu efficiente longuspazi interni, chì sò cusì impurtanti per e instalazioni di magazzinu.

U costu è a consegna di i centri di distribuzione hè statu migliuratu considerablemente in l'ultimi tempi, per via in gran parte di l'usu efficiente di i frames di portali da i contraenti di l'acciaieri chì facenu uncuncepisce è custruiscecuntrattu.

 

I vantaghji di u disignu è a custruzzione includenu u fattu chì un imprenditore di l'acciaieri pò simplificà rapidamente è efficacemente acentru di distribuzionequadru d'acciaio.

"Preferimu stu tipu di cuntrattu postu chì pudemu usà a nostra sperienza considerableu di i centri di distribuzione per assicurà chì u quadru d'acciaio hè efficiente cum'è pussibule", dice Caunton Engineering Senior Structural Engineer Colin Winter.

Un esempiu di stu travagliu hè u prughjettu di Caunton Engineering à Kingston Park, Peterborough, induve hà cuncepitu,fabricatu, furnitu è ​​erettu trè centri di distribuzione in nome di Glencar Construction.

Cumpratu da u sviluppatore Firethorn Trust prima di questu annu, u situ di 21 acre hè situatu vicinu à l'occupanti esistenti Amazon, IKEA è DART è offre una bona connettività postu chì si trova à dui chilometri da A1 (M) à a junction 17.

U direttore di u sviluppu di Firethorn Trust, Paul Martin, hà dettu: "Semu impressiunati da a storia considerableu di Glencar in a consegna di strutture di alta qualità di questa natura, è travagliemu strettamente cù a squadra per dà vita à a nostra visione per Peterborough South.

"Stu sviluppu altamente specificu è zero carbonu hè statu cuncepitu per cuntinuà à guidà l'investimentu è l'opportunità di impiegu in quella chì hè diventata una di e regioni in più rapida crescita di u Regnu Unitu.U schema risponde à a crescente dumanda di l'occupanti per spazii logistichi di qualità, sustinibili è flessibili.

Creendu circa 46.450 m² di spaziu logisticu in e trè unità, u schema serà consegnatu à u carbonu nettu zero in a custruzzione è hè destinatu à una qualificazione BREEAM "Eccellente".L'infrastruttura sostenibile includerà più di 3.700 m² di matrici fotovoltaiche in standard, 48 punti di ricarica di veiculi elettrici, è 15% di illuminazione di u tettu.

Tutti i trè di l'edificazioni sò frames di portali è anu un disignu è cuncettu simili, ancu s'ellu sò tutti di dimensioni diverse.U più grande edifiziu di u situ, cunnisciutu cum'è Building 300, era ancu a prima struttura à esse eretta.Stu quadru portale hè custituitu da quattru campate di 31 m di larghezza è hè 168 m di lunghezza.

 

Cum'è tutti l'edifizii in u situ, i culonni sò fundati nantu à fundazioni pilati è i membri di u perimetru sò spaziati à intervalli di 8m.In l'internu, sò disposti in una cunfigurazione hit-and-miss, chì significa chì ci hè una colonna ogni 16m longu à e linee di a valle, creendu più spaziu apertu in u bastimentu.

I culonni di u vaddi rapprisentanu l'elementi di l'acciaio più pesante nantu à u prugettu chì pesanu 3.5t ognunu.

Tutti l'edificazioni anu tetti curvati, chì sò stati furmati cù sezioni di rafter facetted in i spazii.Dentru u tettu di l'Edificiu 300, ogni span necessitava trè sezioni sfaccettate, chì sò state assemblate in terra è poi alzate in u locu cum'è una sezione completa di 31 m di lunghezza.

Un frontone di l'edificiu 300 hà un bloccu d'uffiziu di dui piani, cù più spaziu di magazzinu in u so pianu sottu.

"Ognunu di i trè edifici hà un bloccu di l'uffiziu, è questi spazii eranu i primi parti per esse eretti nantu à ogni struttura, postu chì sò i zoni di l'edifiziu cù a maiò parte di u travagliu per i cummerci di seguitu", dice Adrian Downing, Manager di Cuntratti di Ingegneria di Caunton. .

 

"Una volta chì l'uffizii sò stati eretti, ùn avianu micca bisognu di travaglii pruvisorii prima di u principiu di u quadru principale, postu ch'elli eranu autoportanti perchè i so pavimenti cumposti è i rinforzi furnianu stabilità".

I blocchi di l'uffiziu sò tutti strutture di 10 m di larghezza senza colonna, furmati cù travi d'acciaio chì sustenenu decking metallicu è una cima di cimentu.Aghjunghjendu una certa flessibilità futura à u prugettu, u livellu più altu hà una tapa composta (tettu), chì puderia esse cunvertita in un altru pianu di l'uffiziu.Per attivà sta prova di futuru, i fundazioni di l'edificiu sò stati cuncepiti cù una certa capacità extra.

Ligeramente più chjucu è situatu vicinu à l'Edificiu 300, u Edificiu 200 era u prossimu à esse erettu.Sta struttura hà trè campate di 30 m di larghezza è di 136 m di lunghezza.Simile à u so vicinu più grande, i spazii di u tettu curvatu sò ancu furmati cù trè membri facetted.Stu centru di distribuzione hà ancu un bloccu d'uffizii di dui piani.

A terza è a struttura più chjuca, cunnisciuta cum'è Building 100, hè un quadru di portale à doppia campata, chì hè longu 112 m.Ogni span hè di 37 m di larghezza è hè custituitu da quattru membri d'acciaio sfaccettati chì creanu u so tettu curvatu.

Cù più membri in acciaio individuali necessarii per ogni span, u prucessu di erezzione per u tettu di stu edifiziu era ligeramente sfarente.Aduprendu dui gru mobili, ogni unità hà alzatu duie sezioni pre-assemblate è li mantene in u locu, mentre chì un splice cintrali hè statu fattu per cumpensà tuttu u span.

L'edificiu 100 hà un bloccu d'uffiziu à un pianu, ma cù a stessa flessibilità integrata, questu puderia esse cunvertitu in dui piani s'ellu era necessariu.

I trè centri di distribuzione di Kingston Park sò da esse cumpleti à a fine di l'annu.

 

 

 


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022