We help the world growing since 2012

SHIJIAZHUANG TUOOU CONSTRUCTION MATERIALS TRADING CO., LTD.

A prospettiva di sviluppu di villa in acciaio ligeru

Nta l'ultimi anni, ville di struttura d'acciaio, in particulare case di struttura d'acciaio chjuche, cuminciaru à attirà l'attenzione è a ricerca di e persone, in particulare quelli chì piacenu diversi stili europei è favurizanu a moda è a prutezzione di l'ambiente, diventanu i principali perseguitori di ville di struttura d'acciaio.
A residenza di struttura d'acciaio hè una struttura di edifiziu riciclabile in a cità.Ùn pò micca solu riciclà è riutilizà, riduce l'emissioni di rifiuti di custruzzione, ma ancu prumove l'industrializazione di u sviluppu di l'abitazione, è prumove l'aghjurnamentu è l'aghjurnamentu di e parti di custruzzione.

Strutture d'azzaru ligeru sò assai superiori à e case tradiziunali di brique è cimentu, chì sò longu criticati per a so mancanza di resistenza à u terrimotu è di cunfortu.U seguitu riassume parechje caratteristiche di a villa di struttura in acciaio relative à a residenza tradiziunale di brique è di cimentu:
1, cortu piriudu custruzzione: tutti i materiali di custruzzione di villa azzaru luce sò prefabbricati o preassembled in a fabbrica in anticipu, è poi direttamente tiratu à u situ per l'assemblea modulare, a fabricazione di struttura d'acciaio ligera hè simplice, l'usu di a produzzione industriale, u situ. ciclu di custruzzione è stallazione hè cortu.
2, risparmiu di travagliu: prufilu struttura azzaru luce in a pruduzzioni di massa fabbrica, assemblea, stallazione situ, solu 1 guida in situ, 7 travagliadori ponu compie u quadru di custruzzione;
3, eccellenti prestazioni: villa d'acciaio ligera cù i so vantaghji materiali per fà a preservazione di u calore, a rimozione di l'umidità, a prevenzione di u focu, l'insulazione acustica è altri u so "caldu in l'invernu è frescu in l'estate", è a pipeline di a casa d'acciaio leggera sò integrate. , L'usu più tardi hè ancu assai cunvenutu, accumpagnatu da a plasticità di a struttura di l'acciaio ligeru face a forma di a casa cumplessa è diversa.
4, bona resistenza à u terrimotu: villa d'acciaio ligera, a forza di u prufilu hè alta è magre è ligera, a carica di terramotu hè ligera, menu danni

""
5, più prutezzione di l 'ambienti: assemblea azzaru ligeru funziunamentu asciuttu, senza inquinamentu, senza rumore in u prucessu di custruzzione, u più impurtante hè chì u sistema di struttura azzaru ligeru pò esse riciclata, riducendu assai u cunsumu di risorse.
6, longa vita serviziu: i cumpunenti strutturale di a casa sò tutti fatti di piastra d'acciaio zincu hot-dip (aluminiu), cù una forte resistenza à a corrosione, è a vita di serviziu di a casa pò ghjunghje sin'à 90 anni.A villa d'acciaio leggera pò esse largamente usata in l'alberghi di u turismu, i lochi, e ville, l'abitazione rurale autocostruita è altri campi.


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022