We help the world growing since 2012

SHIJIAZHUANG TUOOU CONSTRUCTION MATERIALS TRADING CO., LTD.

U vantaghju di a spartizione di placche di ghisa di chiglia d'acciaio ligeru, cima di condole è imbarcazioni di custruzzione

A partizione di placterboard di chiglia d'acciaio ligeru hè stata largamente usata in diverse occasioni, cum'è shopping mall, hotel, stazione è altri lochi, à u spaziu, di solitu ponu aduprà partition di placterboard di chiglia d'acciaio ligeru, u vantaghju di u tettu di partizione di placterboard di chiglia d'acciaio, condole. è tecnulugia di custruzzione.
A partizione di placterboard di chiglia d'acciaio ligeru hè stata largamente usata in diverse occasioni, cum'è shopping mall, hotel, stazione è altri lochi, à u spaziu, di solitu ponu aduprà partition di placterboard di chiglia d'acciaio ligeru, u vantaghju di u tettu di partizione di placterboard di chiglia d'acciaio, condole. è tecnulugia di custruzzione.
U vantaghju di a partizione di placca di ghisa a chiglia d'acciaio ligeru.

1, custruzzione sicura, còmuda è rapida, alta flessibilità, pò sparte arbitrariamente u spaziu, è faciule da smantellare.Risparmia in modu efficace a manodopera è accelera u prugressu di a custruzzione.
2, pesu ligeru, alta forza.A strata di cartongesso hè 9.5-15mm cumunamenti, ma ogni pesu metru quadru hà solu 6-12Kg.Cù dui pezzi di carta di cartongesso chì copre in una chiglia d'acciaio ligera formate un effettu di partizione assai bonu.Stu tipu di pesu muru per metru quadru in 23Kg, solu per u muru di brique cumuni 1/10 o più.Inoltre, a forza di u cartongesso pò ancu risponde à i requisiti usendu u cartongesso cum'è u materiale di u muru internu.A carica di frattura longitudinale di cartongesso cù un spessore di 12 mm pò ghjunghje à più di 500N.
3. Bon effettu di decoru.Plasterboard partition wall modelling diversità, decorate convenientemente.U so stratu di faccia pò esse cumpatibile cù una varietà di materiale d'adornamentu di strati di faccia, suddisfà l'esigenza d'adornamentu chì a maiò parte di l'edifiziu usa una funzione, pò esse usata in stanza, sala di riunioni cumunimenti, a stanza chì spessu usa l'acqua pò aduprà tavola impermeabile, u spaziu. chì ci vole à nutà a prevenzione di u focu pò ancu sceglie u pianu di prevenzione di u focu.
4, ecunumia raghjone, riduce i rifiuti.Paragunatu cù muru di mattoni ordinariu, partition di chiglia d'acciaio ligeru pò esse evitata per via di l'acqua è l'electricità riserva embedded stuck trà u chisel, è per via di pratiche di dicurazione superficia di incarichi di gesso leveling, è omits u gypsum duranti l 'operazioni di superficia architettura carta da parati, putty, pittura travagliu, riducendu cusì u costu è accurtà u limitu di tempu per un prughjettu, è risparmià e risorse, evitendu i perdi.
5, sminuisce.E proprietà chimiche è fisiche di i pannelli di gesso sò stabili.In u prucessu di siccà è assorbimentu di umidità, u tassu di espansione hè chjuca, chì supera in modu efficace i difetti di cracking joint causati da l'espansione di altri pannelli ligeri in u prucessu di usu.È per via di a so propria struttura pò esse facilmente stabilitu ghjunti di deformazione, cusì pò esse usatu per parti di liggeru spostamentu o ligera vibrazione.

Tecnulugia di costruzione di partizioni di pannelli di gesso di chiglia d'acciaio leggera

1. Prucessu tecnologicu
Linea di partizione leggera – - – installà u quadru di l'entrata di a porta – - – - installà longu à a chiglia superiore è longu à a chiglia – - classificazione di chiglia verticale ?-→ installazione di chiglia verticale -→ installazione di clip di chiglia horizontale -→ installazione di pannelli di copertura in gesso -→ costruzione di giunzioni -→ custruzione di superficia
2. Wiring: secondu u disignu di custruzzione di designu, in a terra o cinturione cuscino hè stata fatta, liberate a linea di pusizioni di partizione, a linea di cunfini di u foru di a porta è di a finestra, è mette a linea di a pusizione di chiglia superiore.
3. Installa u quadru d'apertura di a porta: Dopu u filatu, stallate u quadru di apertura di a porta di u muru di partizione secondu u disignu.
4. Installa longu a chiglia superiore è longu a chiglia di terra: stallà a chiglia superiore è a chiglia di terra secondu a linea di pusizioni di u muru di partizione, è fissà nantu à u corpu principale cù unghie di sparà, è a distanza di u chiovu di sparà hè 600mm.
5. Classificazione di a chiglia verticale: secondu u locu di l'apertura di a porta di a linea di partizione, dopu a stallazione di a chiglia di terra superiore, a specificazione di a classificazione è a dimensione sò 450 mm secondu a larghezza di a piastra di 900 mm o 1200 mm secondu e specificazioni di u pannellu di copertura. .A classificazione cù u modulu insufficiente deve esse evitata a pusizione di u primu pannellu di copertura à a riva di u marcu di a porta, perchè u pannellu di coperta di gesso rottu ùn hè micca vicinu à u quadru di u pirtusu.

6. Installa a chiglia: stallà a chiglia verticale secondu a pusizione di u schedariu, inserisce l'estremità superiore è inferjuri di a chiglia verticale longu à a chiglia superiore è longu à a chiglia di terra, aghjustà a pusizione verticale è precisa, fissata cù rivets;A chiglia hè fissata cù u muru è u latu di a colonna sparendu unghie o viti di legnu, è a distanza di u chiovu hè di 1000 mm.
7. Installa a chiglia di pinza trasversale: secondu i bisogni di u disignu, quandu l'altezza di a partizione hè più grande di 3m, a chiglia di pinza trasversale deve esse aghjunta è fissata tirando rivets o bulloni.
8. Installa u pannellu di copertura di gessu
1) Verificate se a qualità di a stallazione di a chiglia, u quadru di l'apertura di a porta risponde à i requisiti di designu è strutturali, è se a distanza di a chiglia risponde à u modulu di a larghezza di a tavola di gesso.
2) Installatu nantu à u latu di u gypsum board, partendu da a porta, incapace à a bocca di u muru di a caverna da una estremità di u muru, placterboard comunmente utilizatu viti auto-tapping, a distanza di u bordu di u piattu chiovu hè di 200 mm, a spaziatura di i piatti hè 300 mm, a distanza di viti da a riva di u gypsum board ùn deve esse menu di 10 mm, ancu ùn deve esse più grande di 16 mm, viti self-tapping, drywall deve chjude è chiglia.
3) Installa tubi elettrici, scatuli elettrici è equipaghji di scatuli elettrici in u muru.
4) Installa materiali di riempimentu ignifughi, insonori è a prova di umidità in u muru, è stallate è riempie a tavola di gesso da l'altra parte à u stessu tempu.
5) Installa a carta di gypsum board in l'altru latu di u muru: u metudu di stallazione hè u stessu cum'è a carta gypsum board in u primu latu, è i so articuli deve esse sfasciatu cù u primu pannellu laterale.
6) stallazione di doppia strata di carta di gesso di carta: u metudu di fissazione di a seconda strata hè u listessu cum'è quella di u primu stratu, ma l'articulazioni di u terzu stratu deve esse sbattutu cù u primu stratu, è i junci di u primu stratu. strata ùn pò falà nant'à a stessa chiglia.
9. Pràtica di cucitura: ci sò trè forme di pratica di cucitura di gypsum board, vale à dì a cucitura plana, a cucitura cuncave è a cucitura di strati.Pò esse trattatu secondu e seguenti prucedure.
1) scraping and caulking putty: prima di scraping and caulking putty, sguassate a terra flottante in l'articulazione, inserisce u putty in a cucitura di u piattu cun un picculu scraper, è riempie u pianu è scrape flat.
2) incolla u cinturione di cravatta: per esse cucitu prototipu di solidificazione di putty chì hè, incollà u materiale di cravatta, prima sottile nantu à l'articulazione
Scrape una strata di cuerenza fina di u putty adesivu, u gruixu hè 1mm, a larghezza hè a larghezza di u nodu, poi incollà u cinturione di u nodu, cù un rascatore da a cima à a prossima direzzione scraping compaction, caccià a bolla trà u putty è u cinturione di nodu.
3) scraping medium putty: dopu chì u cinturione di cravatta hè incollatu, soffia immediatamente una strata di putty media cù una larghezza di circa 80 mm è un grossu di circa 1 mm, perchè a cinta di cravatta hè intarrata in questa strata di putty.
4) Leveling putty: aduprate un grande scraper per riempie u solcu di cunea di putty è appiattà a tavola.
10. Decorazione di u muru, u muru di plasterboard, secondu i bisogni di u disignu, ponu fà una varietà di finiture.

 


Tempu di Post: 31-May-2022