We help the world growing since 2012

SHIJIAZHUANG TUOOU CONSTRUCTION MATERIALS TRADING CO., LTD.

Sistemi di struttura strutturale in acciaio

Introduzione

Strutture d'acciaio sò furmati da un quadru di scheletru chì sò custituiti da culonni verticali, travi horizontali è cusì fatti di materiali d'acciaio, riveted, saldati o bolted together, spessu in una griglia rettilinea.Strutture d'acciaio sò tipicamente aduprate per edifizii di media è alta, industriali, magazzini è residenziali.

I vantaghji di e strutture in acciaio includenu:

Resilience to terrimots and wind loading.Ease di custruzzione è deconstruction.Cortu tempu di custruzzione.Resistenza à u focu quandu trattatu.Puderà esse usatu in cumminazione cù altri tipi di custruzzione.Facile à unisce.Alta precisione.Fabricazione fora di u situ.Alti rapporti di forza à u pesu è a forza à u voluminu.Permettenu lunghe spazii chiari.Colonne strette.Can. esse fatta per esse esposta

Sistemi strutturali in acciaio

L'elementi principali di l'edificazioni d'acciaio includenu pareti, pavimenti, tetti è elementi di rinforzu ponu esse disposti per avè un certu tipu di sistema chì aiuta à a stabilità strutturale di l'edificiu secondu u tipu o l'usu di l'edifiziu, a natura è l'intensità di l'applicazioni. carichi è a vita di designu necessaria

Cuscinetti di muru

L'armatura di muratura implica l'erezione di pareti in muratura nantu à u perimetru è l'internu di l'edificiu è i membri di l'acciaio strutturale sò allora ancorati nantu à i mura di muratura utilizendu piastre d'acciaio portanti è fini è bulloni di ancoraggio.U disignu è a custruzzione di u cuscinettu di u muru dipende da l'intensità di a carica è a distanza span trà i supporti successivi.

Mentre i travi di prufundità più bassu aiutanu à aumentà l'altezza di l'altezza libera di l'edifiziu, impone ancu un requisitu per a spaziatura più stretta di e culonne è dunque limita l'area di u spaziu chjaru.Per d 'altra banda, i frames di fasciu prufondu aiutanu à sparà longu distanza.

Inquadramentu di scheletru

Questa hè a colonnasistema di struttura strutturale di travi, in u quali tutti i carichi laterali è di gravità sò trasmessi à u quadru d'acciaio è trasferitu finu à a fundazione.I muri sò fatti cum'è un muru di cortina senza carichi.A struttura di scheletru tipicamente comprende travi spandrel, travi principali o primari, travi intermedi o secundarii, colonne di muru è colonne interne è lastra di cimentu armatu.Per e cunnessione eccentriche trà a colonna è e travi, ci sò parechje tecniche implicate, cum'è l'usu di brackets metallici, piastre di gusset è hanche chì aiutanu à distribuisce e tensioni indotte.I shims aiutanu à fà l'aghjustamenti di linea è elevazione.I parentesi di l'angolo di scaffali aiutanu à attaccà u fasciu di spandrel è a colonna.

Inquadramentu longu

Un span longu hè un span chì supera i 12 m.Aiuta à furnisce un spaziu di pavimentu flexible, spazi interni senza colonna, riduzzione in u periodu di custruzzione in situ, permette a stallazione di parechji servizii è l'usu mistu di spazii.Hè tipicamenti usatu per grandi edifici industriali, auditoriums, teatri, spazii di mostra è cusì.

I seguenti tecnichi sò usati;travi a stub, travi composite incurvate, capriate composite, campate di sospensioni a sbalzo, piastre piegate, griglie curvilinee, cupole a conchiglia sottile, reti di cavi, capriate spaziali, portali e così via.

Travi

Quessi sò travi d'acciaio profondi chì aiutanu à sparà longu distanzi.A lunghezza di spanning dipende da a qualità di l'acciaio di a trave è u rapportu di prufundità di span.I travi sò stallati in modi diversi, ci sò travi di stub chì si estendenu longitudinalmente à traversu e strutture chì sò cunnessi à e travi principali è i travi ibridi sò i travi manipulati irrigiditi per trasportà quantità più elevate di carichi per l'aghjunzione di e parti saldate in a cima è in u fondu. flange.

Trusses

Les trusses ont l'avantage de s'étendre sur longues distances grâce à la plus grande profondeur qu'ils possèdent, ce qui les rend rigides contre les déviations.I tipi di capriate utilizati per a custruzzione di longu span includenu Pratt Trusses, Warren Trusses, Fink Trusses, Scissors, Bow String è Vierendeel Trusses.Per più infurmazione vede: Truss.

Queste forme di truss ponu esse usate cum'è i principali membri strutturali di supportu in sistemi di framing di pavimenti è di tetti.

Frames rigidi

U gradu di rigidità in i cunnessi travi-colonna deve esse analizatu currettamente.In i frames rigidi, i cunnessi sò pensati per sopportà u mumentu di curvatura è e forze di taglio.Sò cuncepiti cum'è frames cuntinui cumpleti per tutta a lunghezza è l'altezza in l'absenza di e cerniere o pin in i curone è in a mità di span.

Grandi fundazioni rigidi aiutanu à portà è distribuisce u mumentu è cisa à a terra.Per ragioni ecunomiche, e cundizioni di u terrenu duveranu esse verificate, perchè puderia purtà à costi di fundazione più altu in cundizioni poveri di u sottusu.

Archi

L'arcu pò esse fattu cum'è archi solidi o archi di web aperti, trè archi à cerniera, dui archi chjusi o fissi.Quessi dipendenu di u tipu di materiali strutturale per esse usatu, capacità di forza, ancoraggio, usu di custruzzione, tipu di fundazione è e cundizioni di carica.

L'arcu di trè cerniere pò aiutà à spannà longu distanzi ancu quandu ci sò cundizioni avversi, cum'è u clima poviru, strutture carichi pesanti è cusì.Dui archi pinned sò menu forti paragunatu à trè strutture di arcu di cerniere.L'archi fissi sò usati in edifici cù carichi più ligeri è boni cundizioni di terra.


Tempu di post: 28-jun-2022