We help the world growing since 2012

SHIJIAZHUANG TUOOU CONSTRUCTION MATERIALS TRADING CO., LTD.

Cumu evità a deformazione di i pezzi da u tagliu CNC in u metudu di taglio di piastra media è pesante

In u taglio di piastra, u taglio NC hè unu di i modi cumuni, cusì ci vole à capisce u metudu di taglio mentre capiscenu u taglio di piastra, cusì pudemu capisce cumplettamente u taglio di piastra.Allora oghje, spiegheraghju qualchi cunniscenze in questu campu, in modu chì pudemu avè più cunniscenze è capiscenu in questu campu è aumentà a nostra cunniscenza.Quandu avemu realizatu taglio NC, qualchì volta i pezzi di taglio seranu deformati, cusì hè necessariu di piglià qualchi misure per cuntrullà è impediscenu.Chì duvemu fà ?A seguita piccula serie deve esse analizata è elaborata in detail.E misure efficaci per cuntrullà a deformazione di e parti di taglio sò generalmente i seguenti:

afd80e5c73a7339e7ef1bfeac0e352ca3ca2a81f

1. A purità di l'ossigenu utilizatu deve esse abbastanza perchè hè ligata à s'ellu a superficia tagliata hè liscia o micca.Se a purità di l'ossigenu ùn hè micca abbastanza, l'incisione diventerà aspra, chì affetterà a qualità di l'incisione.

 

2. Dopu avè tagliatu parechji pezzi di travagliu, ùn avete micca affruntà per pulizziari, perchè a deformazione pò esse cuntrullata in modu efficace.

 

3. S'ellu hè una piastra d'acciaio magre, pò esse rinfriscata in u locu, o u valore di shrinkage fretu pò esse aghjuntu in anticipu per cumpensà secondu a lunghezza, a larghezza è u grossu di a parte di taglio.

 

4. L'errore di perpendicularità trà a bozza di taglio è a superficia di a piastra d'acciaio deve esse quasi zero, vale à dì, a bozza di taglio è a superficia di a piastra d'acciaio sò verticali, altrimente a parte di taglio averà errore dimensionale.

 

5. U travagliu propensu à a deformazione deve esse piazzatu in u mità di a piastra sana cù una distanza abbastanza da u travagliu.

 

6. Selezziunate una sequenza di tagliu raghjone è selezziunate currettamente a pusizione di u puntu di perforazione per evità a deformazione di a parte di taglio.


Tempu di Postu: Feb-28-2022