We help the world growing since 2012

SHIJIAZHUANG TUOOU CONSTRUCTION MATERIALS TRADING CO., LTD.

Classificazione di a chiglia d'acciaio ligeru

Classificazione di a chiglia d'acciaio ligeru

A chiglia d'acciaio leggera secondu l'usu di a chiglia di u tettu è a chiglia di partizione, secondu a forma di sezione hà u tipu U, u tipu C, u tipu T, u tippu L.

1.specificazioni di u produttu serie di partizioni di chiglia specificazioni principali sò spartuti in Q50, Q75 è Q100.The specificazioni principali di a chiglia di tettu sò D38, D45, D50 è D60.

2.Metudu di marcatura di u produttu A sequenza di marcatura di a chiglia d'acciaio ligeru hè: nome di u produttu, nome di codice, larghezza è altezza di a forma di a seccione, u gruixu di a piastra d'acciaio è u numeru standard. l'altezza hè 15mm, u spessore di a piastra d'acciaio hè 1. A chiglia di u tettu di SMM hè marcata cum'è: chiglia di custruzzione d'acciaio ligera DC 50 XIS XI.SGBllg sl

3.l'aspettu di a qualità di a forma di chiglia d'acciaio ligeru deve esse liscia, spighera è anguli, l'incisione ùn hè micca permessa di affettà l'usu di burr è deformazione. Layer galvanizatu ùn hè micca permessu di avè peeling, tumore, caduta è altri. difetti.Per a corrosione, danni, spot neru, pitting è altri difetti, u metudu specificatu deve esse pruvatu in cunfurmità cù e disposizioni di a tavola 2-81.Quandu inspeccionà a qualità di l'apparenza, l'ispezione visuale deve esse realizatu sottu a cundizione di luce luminosa. 0.5m luntanu da u product.The superficia di a chiglia d'acciaio ligeru deve esse galvanizata è a prova di ruggine, è a quantità di galvanizzati à doppia faccia: u pruduttu superiore ùn hè micca menu di 120g / m * m, u pruduttu di prima classe ùn hè micca menu di 100g. / m * m, u pruduttu qualificatu ùn hè micca menu di 80 g / m * mV tipu di chiglia appesa caratteristiche di chiglia d'acciaio ligeru: Stu pruduttu in u disignu è a fabricazione sò rotti a forma di a chiglia di tettu tradiziunale, è l'usu di bordu di fiocchi di neve d'alta qualità cum'è crudu. materiali, fire prevenzione, prevenzione di ruggine, lentu invechje performance hè forte, tutti sarà capaci di passà a rilevazione naziunale (a custruzzione hè còmuda, l 'effettu hè eccezziunale, largamente usatu in prughjetti di decoru mudernu.

Ùn ci hè micca un ganciu d'ancora simmetricamente è urdinatu nantu à e duie pareti laterali di a groove in forma di V.U ganciu pò esse cumminatu cù a chiglia ausiliaria in inglese o sistema metricu.A cunnessione trà a chiglia principale è a chiglia ausiliaria deve esse chjusa cù viti di 8 cm per fà più fermu è durable.

A chiglia d'acciaio ligera hè fatta di foglia galvanizzata à caldu di alta qualità cum'è materia prima, chì hè rotolata da un prucessu di curvatura à freddo. Hè aduprata per a decorazione di pareti non portanti è tetti di edifici cù pannelli di luce cum'è cartongesso è cartongesso decorativu cum'è superficia decorativa. .Hè adattatu per u mudellu è a dicurazione di u tettu di diversi edifici, i muri interni è esterni di l'edificazioni è i materiali basi di u tettu di scaffold.

Features:

1. Eccellente equipamentu di fabricazione, tecnulugia di pruduzzione avanzata, significa di deteczione scientifica, alta precisione di rolling di a superficia di u pruduttu, bella apparenza, dritta.

2. L'usu di bobina galvanizzata calda cuntinuu di alta qualità laminata à friddu cum'è materia prima, materiale uniforme, durezza moderata, pesu ligeru, prevenzione di u focu, cumminazione còmuda, micca affettata da a stagione, a custruzzione hè simplice è rapida, accurtà assai u periodu di custruzzione. , migliurà l'efficienza di u travagliu.

3.a quantità di galvanizzati à doppia faccia hè di 120 grammi / metru quadru, a resistenza di corrosione è a resistenza di ruggine hè forte, longa vita di serviziu.

4.a struttura di a sezione hè raghjone, cuncepimentu umanizatu: a chiglia ausiliaria è a chiglia verticale di u disignu di u puntu di pitting impediscenu efficacemente u slip laterale di u chiovu d'autoattaccu, migliurà a velocità di custruzzione; U disignu di nervatura di rinforzu à u latu di a chiglia ausiliaria mellora a rigidità di u chiglia è a rende più resistente à subsidence.The design high è bassu bordu di chiglia verticale rende u fastening più intactu è aumenta u schema di disignu di l 'applicazzioni prodottu.


Tempu di post: 25-May-2021